1. ΜΕ ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ COURIER ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ;
Οι παραγγελίες μας αποστέλλονται:
1. Με ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ με χρέωση €3.50 για όλη την Ελλάδα και για δέματα έως 2 κιλά.
2. Με BOX express courier για αυθημερόν παράδοση στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένους ΤΚ με χρέωση €5.
2. ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ;
Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
1. Με κατάθεση ή ενδοτραπεζική συναλλαγή σε τραπεζικό λογαριασμό.
2. Με αντικαταβολή. Το επιπλέον κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στο ποσό των €2,50.
3. Με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα Visa ή Mastercard μέσω της Vivapayments. (εκτός από American express)
3. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΑΛΛΟ COURIER;
Αποστολή με άλλη εταιρεία courier γίνεται κατόπιν συνεννόησης και μόνο εφόσον δοθεί εντολή παραλαβής από τον παραλήπτη στο courier της επιλογής του με δική του χρέωση. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρία μας δε φέρει καμία ευθύνη για την πορεία της αποστολής.
4. ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την περιοχή. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ είτε επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας.
5. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
H διαδικασία για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι η εξής:
Επιλέγετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και πατάτε προσθήκη στο καλάθι. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας επιλέγετε το εικονίδιο-καλάθι, πάνω δεξιά της οθόνης σας. Έπειτα συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής.
Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πρέπει να επιλέξετε ότι αποδέχεστε τους όρους επιλέγοντας το κουτάκι στο « Παρακαλώ αποδεχτείτε τους Ορους Χρήσης και οτι είστε άνω των 16 ετών.(Όροι χρήσης)» και τέλος να επιλέξετε το πεδίο «Ολοκλήρωση Παραγγελίας».
Αφού έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με τον αριθμό της παραγγελίας σας και τα προϊόντα της παραγγελίας σας καθώς και τον κωδικό εντοπισμού του δέματος σας.
6. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;
Οι παραλαβές των παραγγελίων που έχουν γίνει μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος (εκτός από μπαλόνια φουσκωμένα με ήλιο) γίνονται από το eshop μας στη Θεσσαλονίκη, που βρίσκεται στην περιοχή της Μπότσαρη, στην οδό Αναλήψεως 16. Το ωράριο του eshop είναι Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-17:00.
Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής παραγγελίας κι από το φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονικής, Χρυσοστόμου Σμύρνης 8.
7. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται δεκτή εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή της.
8. ΕΝΤΟΣ ΠΟΣΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής κατάθεση ή ενδοτραπεζική συναλλαγή σε τραπεζικό λογαριασμό, η εξόφληση πρέπει να γίνει εντός 3 εργάσιμων ημέρων διαφορετικά η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.
9. ΓΙΑΤΙ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Σε περίπτωση που τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε συμπληρώσει (τηλέφωνο, email) είναι λανθασμένα και δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, η παραγγελία ακυρώνεται.
10. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΣΩΣΤΑ;
Για να είναι επιτυχής η ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να πατήσετε το πεδίο «Ολοκλήρωση παραγγελίας» και να λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail με τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας. Εάν δε λάβετε e-mail σημαίνει ότι δεν την έχετε ολοκληρώσει σωστά.
11. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο 2312.200.228 από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-17:00.
12. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ; ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΕΩΣΗ;
Μπορείτε να επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή και να πληρώσετε στο courier κατά την παραλαβή. Το επιπλέον κόστος που επιβαρύνεται ο πελάτης είναι €2,50.
13. ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΣΤΟ E-SHOP ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;
Οι τιμές που αναφέρονται στο site είναι τελικές τιμές μαζί με το Φ.Π.Α. και είναι ίδιες με αυτές που ισχύουν για αγορές και από το φυσικό κατάστημα.
14. ΠΟΥΛΑΤΕ ΧΟΝΔΡΙΚΗ – ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ;
Δεν διαθέτουμε τιμές χονδρικής. Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα τιμολόγησης με φορολογικό παραστατικό "Τιμολογίου Πώλησης", εφόσον γίνει προεξόφληση της παραγγελίας. Για παραγγελίες με έκδοση τιμολογίου δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ως τρόπου πληρωμής η αντικαταβολή.
15. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ;
Επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία και σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την αγορά. Σε περιπτώσεις ελαττωματικού, κατεστραμμένου ή λάνθασμένης αποστολής προϊόντος τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επιβαρύνουν τον παραλήπτη.
*ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ΕΙΔΗ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ.
*ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ.
16. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ;
Πραγματοποιούνται αποστολές στην Κύπρο. Η παραγγελία γίνεται είτε τηλεφωνικά είτε μέσω του site μας. Το κόστος αποστολής είναι 18,90 για δέματα έως 2 κιλά. Σε περίπτωση που το βάρος του δέματος ξεπερνάει τα 2 κιλά, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά για το επιπλέον κόστος. Για αποστολές στην Κύπρο δεν είναι δυνατή η επιλογή της αντικαταβολής.
17. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;
Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό για να πραγματοποιήσετε κάποια παραγγελία.
18. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ;
Δωρεάν μεταφορικά ισχύουν με Eλτά Courier, για παραγγελίες καθαρής αξίας από 59,00 ευρώ και άνω και μόνο για την Ελλάδα.
19. ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ;
Για την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή στο site μας. Μπορείτε να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε αγορά ως απλός επισκέπτης. Εάν κάνετε εγγραφή θα μπορείτε επιπλέον να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας, και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις σχετικά με τα νέα του Happy Τeapot και τα newsletters.